14 sept. 2010

Last year has been quite disastrous; it has had bad moments, wrong people to love and hurt, and many times when I wish that life had a rewind button, a year that I wouldn't like remember.

But this one will be different; this one will be my year.



Tomorrow is September 15th and school starting.
It's a new world: 1st year of Bachillerato. I feel this is a new life to me and I feel strong enough to live it fully.

I just entered this brand new world and I know I've got a long way to go, but I'm just getting started.






5 comentarios:

  1. Sabes que tengo la mismisima intencion no? me ha encantado y lo mejor es que se cómo te esientes ahora y cuando lo escribiste..
    Esperemos que sea un gran año o por lo menos un año [b]digno de recordar[/b] ;)

    ResponderEliminar
  2. Yo espero lo mismo! El lunes empieza 'mi nueva vida'; nos sentimos exactamente igual ^^
    & espero que los dos tengamos un gran año :)

    P..♥

    ResponderEliminar
  3. Bueno te contesto por aquí: si que empiezo 1º de Bachillerato & estoy segura de que este será nuestro año :)
    Muchos besos!

    P..♥

    ResponderEliminar
  4. Espero lo mismo que tú!
    Me encanta como escribes :)
    Te sigo; pásate si quieres ^^

    Pa' Poulain :)

    ResponderEliminar